سردار نبي الله حيدري فرمانده انتظامي استان مرکزي:كارم را با زيارت خانواده معظم شهدا و تجديد ميثاق به انان آغاز مي كنم

يزدفردا- فرمانده انتظامي استان مرکزي پس از پايان مراسم معارفه خود به همراه تعدادي از مسوولان از خانواده سرباز شهيد « ابوالقضل بادرستاني » ديدار کردند.
به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا"، سردار « نبي اله حيدري » فرمانده اسبق نيروي انتظامي يزد و فرمانده جديد انتظامي استان مرکزي پس از پايان مراسم معارفه خود به همراه استاندار و جمعي از مسئولان و فرماندهان انتظامي به منظور تجديد ميثاق با شهداء ، روز گذشته با خانواده سرباز شهيد « ابوالقضل بادرستاني » ديدار کردند.

سردار حيدري در حضور خانواده اين شهيد گرانقدر اظهارداشت: تا آخرين لحظه وقطره خون خود در راه اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و ادامه راه و آرمان شهداي والامقام و همچنين خدمت مردم شريف استان مركزي انجام وظيفه مي کنم .

وي افزود : كارم را با زيارت خانواده معظم شهدا و تجديد ميثاق به انان آغاز مي كنم.

سردار نبي اله حيدري هدف از اين حركت را شروع كار و فعاليت خود در استان را ابتدا با زيارت خانواده معظم شهدا و تجديد ميثاق با آرمانهاي والاي آنان عنوان نمود .

شايان ذكر است شهيد ابوالفضل بادرستاني از سربازان جان بر كف نيروي انتظامي بود كه در اسفند سال گذشته توسط اشرار در مناطق كويري استان يزد به شهادت رسيد .

يزدفردا:بدينوسيله مراتب قدر داني و سپاسگذاري خود و مردم استان يزد را به اين خدمتگذار اعلام داشته و برايشان آرزوي موفقيت روز افزون داريم

يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا